کنترلر مرکزی هوشمند

کنترلر مرکزی هوشمند

کنترلر مرکزی هوشمند از محصولات شرکت دانش بنیان اپرا می باشد. کنترلر مرکزی هوشمند به عنوان بخش اصلی خانه هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیر که تمامی دستگاه های هوشمند سازی باید به این دستگاه متصل شوند.

احتمالا یکی از مهمترین مسائلی که هنگام خرید تجهیزات هوشمند سازی با آن مواجه شدید، عدم امکان خرید تجهیزات هوشمند سازی از هر برند و پروتکل است. زیر هر نوع برند به کنترلر مرکزی خود استفاده میکند که امکان اتصال سایر دستگاه ها از برندهای دیگر را به شما نمی دهد. برای همین منظور شرکت دانش بنیان اپرا اقدام به طراحی و ساخت کنترلر مرکزی نمود تا این مشکل را حل نماید. این دستگاه این امکان را برای شما فراهم میکند تا با خیال راحت دستگاه های هوشمند سازی خود را طبق سلیقه خود و از هر برندی انتخاب نمایید.

توسط کنترل کننده مرکزی هوشمند می‌توان تمامی تجهیزات و وسایل خانه هوشمند را از هرجای دنیا با استفاده از گوشی موبایل و ریموت ها از هرجایی از دنیا کنترل کرد. همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به کلید های برق هوشمند را نیز دارد. اتصال به کنترلر مرکزی هوشمند و ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اینترنت، پیامک و … انجام می پذیرد.

کنترلر مرکزی هوشمند قابلیت برنامه ریزی و تعریف انواع سناریو متناسب با انواع نیازها می باشد و قابلیت تشخیص تردد و قابلیت تشخیص دود بدون نصب دستگاه جانبی را نیز دارد. همچنین ارتباط با انواع محصولات از پروتکل‌های متفاوت را نیز دارد.

پروتکل های قابل پشتیبانی:

  • WiFi
  • LoRa
  • RF
  • Blutooth

برای مشاهده سایر محصولات میتواند به بخش محصولات مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
question