معرفی کنتور آب هوشمند سامون دارای باتری

معرفی کنتور آب هوشمند سامون دارای باتری

کنتور آب هوشمند سامون دارای باتری، در شرایط و محیط های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از کنتورهای آب هوشمند دارای باتری، در مواقعی که امکان تامین برق به هر دلیل وجود ندارد می تواند بسیار کاربردی باشد.

کنتور آب هوشمند سامون

کنتور آب هوشمند سامون به منظور اندازه گیری مصرف آب در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. این کنتور از نوع کنتورهای توربینی خشک و دارای دقت اندازه گیری R160  می باشد.

به منظور آشناییی کامل با مزایا استفاده از کنتور آب هوشمند بجای کنتور آب قدیمی اینجا کلیک کنید.

کنتورهای آب، در ابعاد و اندازه های مختلف و برای استفاده های گوناگون تولید و در بازار موجود می باشند. لازمه استفاده از کنتورهای آب هوشمند و سایر سامانه های هوشمند سازی و اینترنت اشیا تامین برق مورد نیاز این دستگاه ها می باشد.

استفاده از باتری، به عنوان یک منبع انرژی در مواقع قطع برق، لازم و ضروری می باشد. در صورتی که به هر دلیلی امکان تامین برق وجود نداشته باشد امکان استفاده از نوع تجهیزات غیر ممکن خواهد بود. برای حل این مشکل استفاده از UPS (سامانه تغذیه بدون وقفه) می تواند کاربردی باشد. اما اشکال استفاده از UPS، هزینه بالای تهیه، نصب و نگهداری این تجهیزات می باشد.

راه حل دیگر، استفاده از تجهیزات کم مصرف می باشد. این تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند که مصرف انرژی بسیار پایینی دارند. و تا مدت های طولانی بدون نیاز به تعویض باتری به کار خود ادامه می دهند. کنتور آب هوشمند سامون از جمله این دستگاه ها می باشد. کنتور آب هوشمند سامون به لطف مصرف پایین برق و انرژی می تواند به مدت طولانی به کار خود ادامه دهد. این به این معناست که شما با استفاده از کنتور آب هوشمند سامون نیاز به پرداخت هزینه اضافه، می توانید به مدت طولانی از این نوع کنتور استفاده نمایید.

کنتور آب هوشمند سامون در ابعاد و اندازه های مختلف برای مصرف گوناگون اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی طراحی و تولید شده است.

خرید انواع کنتورهای آب هوشمند و مصالح ساختمان از فروشگاه اینترنت آزو. اینجا کلیک کنید.

مزایای استفاده از کنتور آب هوشمند دارای باتری

عدم نیاز به برق

یکی از مهمترین مزایای استفاده از کنتور آب هوشمند دارای باتری، عدم نیاز به اتصال به برق می باشد. در مناطقی که تامین برق سخت یا غیرممکن است، این نوع کنتورها با استفاده از باتری‌های با ظرفیت بالا و کم مصرف بودن دستگاه، توانایی اندازه‌گیری و ارسال اطلاعات را به سرورهای مرکزی حفظ می‌کنند.

اقتصادی و کاهش هزینه‌ها

استفاده از باتری به جای نیاز به زیرساخت‌های برق موجب کاهش هزینه‌های نصب و نگهداری می‌شود. عدم نیاز به انشعابات برق، کابل‌کشی و امور مربوط به تأمین برق، هزینه‌های کلی را به شدت کاهش می‌دهد.

پایداری در اندازه‌گیری

استفاده از باتری بجای برق شهری، باعث فعال بودن همیشگی دستگاه شود. کنتورهایی که از برق شهری استفاده می نمایند، هنگام قطع برق فرآیند اندازه گیری آب مصرفی متوقف خواهد شد.

ویژگی های کنتور آب هوشمند سامون دارای باتری

  • مکانیزم توربینی
  • دقت اندازه گیری: R200
  • بدون نیاز به برق
  • دارای گواهینامه IP68
  • دارای LCD میزان مصرف
  • دارای نرم افزار ویژه قرائت از راه دور کنتور
  • امکان بروز رسانی نرم افزار از راه دور
  • جنس بدنه برنجی
  • پوشش بهداشتی اپوکسی

سخن پایانی

کنتور آب هوشمند سامون دارای باتری با ترکیب دقت اندازه‌گیری، استقلال از برق، و قابلیت ارسال اطلاعات به صورت پایدار، یک راهکار پیشرفته و هوشمند برای مدیریت مصرف آب در حوزه های مختلف ارائه می دهد. کنتور آب هوشمند با توجه به شرایط محیط برای دسترسی به اینترنت، از یکی از روش های سیمکارت، وای فای و یا LoRaWAN استفاده میکند.

برای خرید انواع کنتور آب، از جمله کنتورهای معمولی و یا هوشمند از اینجا به فروشگاه اینترنتی آزو مراجعه نمایید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره در خصوص هوشمند سازی و استفاده از کنتورهای آب با کارشناسان ما در تماس باشید

شماره های تماس

021-88241113

021-76879425

فرم تماس با ما: اینجا کلیک کنید

در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه بیشتر مطالب مربوط به هوشمند سازی و اینترنت اشیا هستید، مطالب وبلاگ را از دست ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
question