یکی دیگر از قابلیت های سامون امکان ثبت یادآوری می باشد. این امکان هم برای کاربران عادی و هم برای مدیر ساختمان قابل استفاده می باشد، با این تفاوت که کاربر عادی فقط می تواند برای خود، ولی مدیر ساختمان هم برای خود و هم برای اهالی ساختمان یادآوری ثبت کند.
نحوه ثبت یادآوری
این قابلیت از طریق پنل (کاربری و یا مدیریت) قابل دسترسی می باشد، برای ثبت یادآوری دارم:
1. برای ثبت دکمه '+' را انتخاب نمایید.
2. عنوان یادآوری را قید نمایید.
3. توضیحی برای یادآوری ثبت نمایید.
4. نوع دوره تکرار یادآوری که به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می باشد را انتخاب نمایید.
5. ضریب دوره تکرار را انتخاب نمایید.
6. تاریخ اولین یادآوری را مشخص نمایید.
مشخص نمایید که اعلان برای خود و یا اهالی باشد(برای مدیر)
با زدن گزینه ✔ اقدام به ثبت یادآوری نمایید. پس از ثبت جزئیات آن در صفحه یادآوری ها قابل مشاهده می باشد، می توانید آن را ویرایش و یا حذف نمایید.
با فرارسیدن زمان مقرر اعلان یادآوری به صورت نوتیفیکیشن روی تلفن همراه ارسال خواهد شد.