ارسال پیام به صورت متنی (پیامک) و یا صوتی از جمله امکاناتی می باشد که برای مدیران ساختمان در نظر گرفته شده است تا به منظور اطلاع رسانی، هشدار های پرداخت، دعوت از اعضا ساختمان و … مورد استفاده قرار می گیرد.
نحوه ارسال پیام
مدیر ساختمان برای ارسال پیام این امکان را دارد که پیام را برای همه اهالی و یا افراد به خصوص ارسال نماید. برای ارسال پیامک از طریق پنل مدیریت، بخش عملیات، گزینه ارسال پیام می توان اقدام نمود، مراحل ارسال پیام به صورت ذیل می باشد:
1. مشخص نمایید که پیام برای کدام واحدها ارسال شود.
2. می توان پیام را برای مالکین، ساکنین و یا هردو ارسال نمود.
3. مشخص نمایید که پیام متنی و یا صوتی باشد.
4. نوع پیام خود را مشخص نمایید.
توجه داشته باشید که متن پیام ها از پیش تعریف شده است و قابل تغییر نمی باشند، شما تنها می توانید متغیرهای خواسته شده را تعیین نمایید، به عنوان مثال، برای اطلاعیه جلسه ساختمان داریم:
5. گزینه ✔ را انتخاب نمایید.
6. در این صفحه پیش نمایش متن خود را مشاهده می نمایید، در صورت اطمینان از صحت عملیات انجام شده گزینه ✔ را انتخاب نمایید.
پنل پیامک
در بخش تنظیمات، گزینه ای به نام پنل پیامک وجود دارد که مدیر می تواند از این طریق اقدام به افزایش اعتبار، مشاهده اعتبار موجود و تنظیمات اطلاع رسانی کند.
1. در این قسمت اعتبار پیام ها (تعداد پیام هایی که می توان ارسال نمود) قابل مشاهده می باشد.
2. برای افزایش اعتبار کافیست تعداد پیام را مشخص نمود. هزینه قابل پرداخت در قسمت مجموع پرداخت قابل مشاهده می باشد.
هزینه هر پیام متنی 50 تومان و هر پیام صوتی 100 تومان می باشد.
3. در این قسمت می توان نحوه اطلاع رسانی برای هر بخش را تنظیم نمود بدین صورت که پیام به صورت متنی، صوتی و یا نوتیفکیشن باشد.