معرفی
در این بخش می توان تمامی هزینه های ساختمان و هزینه های واحد خود را مشاهده نمایید.
مدیر ساختمان این امکان را دارد که از هزینه ها گزارش گیری کند و یا آن را به اشتراک بگذارد.
هزینه ها
این امکان برای همه کاربران (مدیر ساختمان و کاربر عادی) وجود دارد که از پنل خود گزارش های ساختمان را مشاهده نمایند. هر کدام از کاربران از مسیر های ذکر شده در ذیل به این امکان دسترسی دارند:
کاربر عادی: انتخاب واحد خود در قسمت واحدهای من، گزینه گزارش هزینه ها در پنل
مدیر ساختمان: پنل مدیریت، بخش عملیات، گزارش هزینه ها
در این صفحه گزارش تمامی هزینه های ساختمان با جزئیات هر کدام قابل مشاهده می باشند.
تصویر سمت راست مربوط به صفحه گزارش هزینه کاربر عادی می باشد که همه هزینه ها با جزئیات نمایش داده شده اند. می توان از هر کدام گزارش pdf دریافت نمود و یا اطلاعات آن را به اشتراک گذاشت. در انتها صفحه هم می توانید مجموع هزینه های قابل پرداخت واحد خود را مشاهده نمایید.
تصویر سمت چپ مربوط به صفحه گزارش هزینه مدیر ساختمان می باشد که لیست تمام هزینه های ثبت شده با جزئیات قابل مشاهده می باشد. مدیر ساختمان علاوه بر امکان گرفتن گزارش pdf و اشتراک گذاری، امکان ویرایش و یا حذف تراکنش را دارد.
کاربر عادی
مدیر ساختمان
فیلتر ها
به منظور مشاهده تراکنش های خاص می توان از گزینه فیلتر در بالای صفحه استفاده نمود.
- نام هزینه: می توان نوع هزینه را انتخاب نمود.(از جمله: قبوض نظافت، نگهداری آسانسور و موتورخانه و ...)
- مشمولین: می توان مشخص نمود که تراکنش های مالکین و یا ساکنین نمایش داده شوند.
- مشمول واحد های
- از تاریخ: می توان تراکنش ها را از یک تاریخ خاص به بعد مشاهده نمود.
- تا تاریخ: مشاهده تراکنش های ماقبل از تاریخ مشخص شده
- نحوه چینش
- چینش براساس: می توان تراکنش ها را براساس پارامترهای داده شده فیلتر نمود
در نهایت می توان فیلتر را اعمال نمود و یا در صورتی که قصد حذف فیلترهای اعمال شده را دارید از گزینه بالا صفحه می توان استفاده نمود.