شرایط و مقررات
ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحات
اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:
1-1- شرکت: شرکت الکترونیک پویا روژین اکسیر، ایده گزین و نسبت به ارائه خدمات سامون اقدام میکند.
۱-۲- سامون: سامانه مدیریت و نگهداری به منظور ارائه خدمات یکپارچه ساختمان و مجتمع های ساختمانی (مسکونی، اداری و تجاری)
۱-۳- اپ سامون: امکانات نرمافزاری که توسط شرکت روی نرمافزار سامون به کاربران ارائه میشود.
۱-۴- سامون یار: نرمافزار متعلق به شرکت که به منظور ارائه خدمات توسط همکاران واحد خدمات برای مشتریان اپ سامون، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی به کاربران اعطا میشود.
۱-۵- قرارداد خصوصی: توافق کتبی یا الکترونیکی فیمابین شرکت و کاربران ، جهت بهرهبرداری موقت از نرمافزار سامون.
1-6- کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از مدیرساختمان، ساکنین و مالکین و … که برابر شرایط و قوانین حاضر از طریق اینترنت به اپلیکیشن متصل و از خدمات سامون یا اپ سامون بهرهمند میشود.
۱-۷- کاربران: از مدیر، کاربر مالک و کاربر ساکن اپ سامون، تحت عنوان کاربران یاد میشود.
۱-۸- کاربر مدیر: شخص حقیقی است که در اپلیکیشن مدیر ساختمان برای تسهیل در فرآیند مدیریت ساختمان در بخش های مالی، محاسبه هزینه ها و ارائه خدمات ثبت نام کرده است.
۱-۹- کاربر مالک: شخص حقیقی یا حقوقی است که به عنوان مالک بخشی از ساختمان در اپلیکیشن برای استفاده از امکانات ثبت نام کرده است.
۱-۱۰- کاربر ساکن: شخص حقیقی یا حقوقی است که در ساختمان و یا ملک سکونت داشته و از اپلیکیشن می نماید.
۱-۱۱- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از امکانات سامون یا اپ سامون در اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن ایجاد کردهاند.
۱-۱2- اشتراک سامون: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از امکانات سامون یا اپ سامون پرداخت می نمایند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانۀ بانکی و کارتهای عضو شبکۀ شتاب طبق شرایط و قوانین حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.
۱-۱3- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در سامون یا اپ سامون قرار داده میشود، اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد میشود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهرهبرداری از خدمات سامون یا سوپر اپ سامون توسط مدیر یا ساکنین و مالکین در اختیار شرکت قرار داده میشود.
۱-۱4- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئیننامههای اجرایی، بخشنامهها، دستورالعملها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد .
ماده ۲ - حساب کاربری
2-1- کاربران با ثبتنام در اپلیکیشن سامون، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، میپذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانیاش پذیرفتهاند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران از اپلیکیشن، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت و اپلیکیشن سامون در دسترس است
۲-۲- برای استفاده از خدمات سامون لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند میتوانند اقدام به ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن کنند. کاربر مذکور برای استفاده از خدمات باید شماره همراه خود را در اپلیکیشن سامون ثبت کند.
۲-3- هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرمافزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.
2-4- کاربران میپذیرند کلیه اطلاعات درخواستی اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و بهروز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.
۲-5- کاربران متعهد میشوند که صرفا با شماره همراه متعلق به خود در اپلیکیشن ثبتنام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذینفع صاحب شماره همراه تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.
۲-6- هر شخص میتواند با یک شماره تماس تنها یک حساب کاربری ایجاد کند.
مسئولیت همۀ فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات ارائه شده در اپ سامون انجام میشود، به عهدۀ کاربران است.
در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایط اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار نرم افزار قرار ندهند، شرکت میتواند حساب کاربری آنها را مسدود و از ارائۀ خدمات به نامبردگان خودداری کند
ماده ۳ - استفاده از سامون
۳-1- با استفاده از خدمات سامون ، کاربران میپذیرند و موظف هستند که از خدمات ارائه شده برای انجام هیچ فعالیت غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.
۳-2- کاربران متعهد میشوند هیچگاه از خدمات سامون به صورتی که به سامون، صدمهای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات سامون در جهت منافع شخصی و یا آسیب مادی یا معنوی به منافع شرکت اقدام کنند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری آنها، مجاز خواهد بود، با مراجعه به مراجع ذیصلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارات وارده اقدام کند.
3-3- کاربران میپذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، پشتیبانی سامون و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند. کاربران میتوانند درخواست کنند که ارسال این پیامها قطع شود، اما با انصراف از دریافت این پیامها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات سامون را میپذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند.
۳-4- شرکت ممکن است کدهایی را به عنوان هدیه به کاربران ارائه کنند. با وارد کردن این کدها در نرمافزار یا درصدی از هزینۀ خدمات کاسته و یا درصدی از هزینۀ خدمات پس از آن به کاربر برگردانده و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در اپلیکیشن سامون اضافه میشود. نحوۀ ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.
3-5- کاربران میپذیرند که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند – حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد – مگر اینکه شرکت رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.
ماده 4 – هزینه ها و پرداخت
۴-۱- کاربران میپذیرند امکان برگشت هزینههایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به شرکت میپردازند وجود ندارد. شرکت ، مغایرت در هزینه اعلامی و پرداخت شده را تنها در ۴۸ ساعت اولیه رسیدگی میکنند. بنابراین کاربران باید موضوع را در همان ۴۸ ساعت اولیه به اطلاع شرکت برسانند.
۴-۲- کاربران میپذیرند هزینۀ ارائه خدمات از طرف شرکت مشخص میشود و پس از استفاده از آن نمیتوانند اعتراضی نسبت به هزینۀ اعلام شده داشته باشند.
۴-۳- پرداخت اشتراک اعلام شده توسط شرکت از طریق درگاه پرداخت سامون در خود اپ سامون می باشد، که مور تائید شرکت است.
۴-۴- کاربران میپذیرند هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت، به ازای واحدهای موجود در ساختمان می باشد. رقم اعلام شده از سوی شرکت بر اساس استانداردهای قیمتگذاری شرکت تعیین شده است و در صورت پذیرش آن از سوی کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی درباره آن وجود نخواهد داشت.
ماده 5- مسئولیت سامون
۵-۱- شرکت با تمام امکانات خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و رفع مشکلات احتمالی، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه مشکل احتمالی بین کاربران در زمان استفاده از خدمات سامون و اپ سامون به کار میگیرند.
۵-۲- شرکت با استفاده از نظارتهای خود و انجام نظرسنجی از کاربران خدمات با کیفیت و مطلوب به کاربران ارائه دهد.
۵-3- اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده است. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکانپذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.
۵-4- چنانچه هر یک از کاربران سامون و اپ سامون در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق میتوانند ازطریق شماره تماس ها با پشتیبانی ۲۴ ساعته و از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن با واحد پشتیبانی سامون مطرح کنند. شرکت پیگیری لازم را بنا به رفع مشکلات ایجاد شده انجام می دهد.